"Φωτογραφικό Ταξίδι"

Ελληνική Λέσχη Φωτογραφίας

Η δεύτερη συνάντηση των μελών του "Φωτογραφικό Ταξίδι" έγινε το Σάββατο 21/3 και Κυριακή 22/3 στή Κρήτη. Συναντηθήκαμε στο Ηράκλειο το μεσημέρι του Σαββάτου και πήγαμε με αυτοκίνητα στο χωριό Ζαρός που απέχει 50 χλμ από το Ηράκλειο..Καταλύσαμε στο πραγματικά υπέροχο ξενοδοχείο "Ελαιώνας" του μέλους μας Μανώλη. Άφήσαμε τα πράγματα στα δωμάτια και γρήγορα γρήγορα για να προλάβουμε το φώς του δειλινού πήγαμε στη λίμνη της Φανερωμένης που βρίσκεται εκεί κοντά. Πρόκειται για μιά τεχνητή λίμνη τα νερά της οποίας χρησιμοποιούνται για άρδευση. Είναι μία πολύ όμορφη τοποθεσία που η συννεφιά και το φώς του δειλινού έκαναν το τοπίο υπέροχο. Περιττό να πεί κανείς ότι τα κλείστρα των φωτογραφικών μηχανών άναψαν.

Με το πρώτο σκοτάδι πήραμε τον δρόμο της επιστροφής στο ξενοδοχείο.Πώς όμως να φθάσεις εκεί όταν στο χωριό Ζαρός περνάς εμπρός από το καφενείο του Σάββα που διαθέτει υπέροχους κρητικούς μεζέδες και φυσικά ρακή. Καταλαβαίνετε τι ρακοποσία έγινε. Το φαγοπότι συνεχίστηκε στο ξενοδοχείο με κατσίκι κοκκινιστό, πιλάφι καί κόκκινο κρητικό κρασί. Μέχρι τελικής πτώσεως δηλαδή.
Την επομένη το πρωϊ ξεκινήσαμε με τις φωτογραφικές μας μηχανές να περάσουμε το φαράγγι που βρίσκεται εκεί κοντά, ψηλά στον Ψειλορίτη. Αφήσαμε τα αυτοκίνητα και αρχίσαμε να σκαρφαλώνουμε σ' ένα μάλλον δύσβατο μονοπάτι για να μπούμε στο φαράγγι. Εκεί ψηλά όμως ο καιρός χάλασε.Αρχισε να φυσάει δυνατά,να κάνει κρύο και να βρέχει και έτσι αποφασίσαμε να γυρίσουμε πίσω.Η μέρα συνεχίστηκε με περιήγηση στις ομορφιές της περιοχής με αυτοκίνητα και συνεχείς στάσεις για φωτογραφίες. Καταλήξαμε στο υπέροχο καφενείο-ταβέρνα του Δημήτρη με κρητικούς μεζέδες,όπου έγινε ένα πραγματικά αξέχαστο κρητικό γλέντι με λύρες και χορό.Προσωπικά δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτη τη βραδιά.

Θέλω να ευχαριστήσω τον καλό μας φίλο και administraitor Γιώργο Τσούμπα για τη ζεστή του φιλοξενία στην όμορφη πατρίδα του,για την οργάνωση αυτής της αξέχαστης εκδρομής και για την δημιουργία του Φωτογραφικού Ταξιδιού μέσα στο οποίο έκανα τόσους πολύ καλούς και αγαπημένους φίλους.

Γιώργο,καλε μου φίλε,σ' ευχαριστώ γιά όλα.

Προβολές: 135

Απάντηση σε αυτό

Απαντήσεις σε αυτή τη συζήτηση

Ο Γιώργος Τσούμπας με τον βοηθό του να του κρατάει την ομπρέλα.

Ο Γιώργος Φιλιππαίος σε ρομαντική διάθεση

Γιάννης Πράππας και Καίτη Κουναλάκη στο καφενείο του Σάββα στο Ζαρό.
Πολυ ομορφο και ανθρωπινο αυτο που διαβασα! Το 'φωτογραφικο ταξιδι' καθε μερα που το επισκεπτομαι μου δινει την αισθηση οτι δεν ειναι ενα συνηθισμενο φωτοφραφικο site μεσα στον ψυχρο κοσμο του ιντερνετ και της ανωνυμιας αλλα ενας χωρος που ενωνει ανθρωπους,που δημιουργει φιλους, φιλους που κανουν το χομπι τους ενα πραγματικο φωτογραφικο ταξιδι!
Kostas Popis είπε:
καλά εκτός από ρακιά, λύρες, χορούς και κατσικάκια δεν κάνατε τίποτε άλλο; δεν υπήρχε απαγγελία ποιημάτων; έστω κάποια λογοτεχνική ανάλυση του έργου του Καζαντζάκη; δεν κάνατε σεμινάρια φωτογραφικά; δεν λύσατε τα οικονομικά προβλήματα της ανθρωπότητος; για την επερχόμενη καταστροφή του πλανήτη δεν πήρατε αποφάσεις;

Με αυτά θα ασχοληθούμε στη συνάντηση της Ξάνθης.

Για "ζέσταμα"...με τα ρακιά σε καφενείο!

Στόν "Ελαιώνα" τού μέλους μας Μανόλη Σαριδάκη για φαγητό το βράδυ τού Σαββάτου!

Η Πέπυ Φακουκάκη..μέσ'την τρελλή χαρά! Γεία σου Πεπίτσα!!!

Η Καίτη Κουναλάκη,υποθέτω σκεπτόμενη...

Ο Γιάννης Πράππας εν Δράση...

Ο Γιώργος Φιλιππαίος επί τώ έργω,στο Φαράγγι Ρούβα
εκαλοπερασατε μρε κοπελια,ε; μπραβο σας! την επομενη φορα θα ειμαι και εγω εκει λογικα!