"Φωτογραφικό Ταξίδι"

Ελληνική Λέσχη Φωτογραφίας

Προβολές: 217

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του "Φωτογραφικό Ταξίδι" για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του "Φωτογραφικό Ταξίδι"

Σχόλιο από τον/την Oikonomou Giorgos στις 11 Δεκέμβριος 2009 στις 1:27
κ Σταθακη, δεν σας απειλησα και λυπαμαι αν σας προσεβαλα. Το οτι διδασκεται φωτογραφια μου λεει λιγα, τ'οτι οι φωτογραφιες σας ειναι πολυ καλες μου λεει πολυ περισσοτερα.
Γραψατε για τη φωτογραφια της Ευας "εδω δεν υπαρχει τιποτα". Πιστευω οτι ειναι ο βαρυτερος χαρακτηρισμος για μια Φ. και στη συγκεκριμενη δεν αξιζε. Αλλα ακομα και αν σε μια αλλη αξιζε, απο λογους ευγενειας, προσωπικα δεν θα το εκανα, ισως ακομα και αν ειχε ζητηθει η γνωμη μου.
Εγω και αρκετοι αλλοι δηλωσαμε για τη συγκεκριμενη Φ. οτι μας αρεσει, ειτε για καποιο λογο ειτε χωρις να το δικαιολογουμε. Εσεις δεν αρκεστηκατε στο να απορριψετε ολοκληρωτικα τη Φ. αλλα νιωσατε και την αναγκη να μας υποδειξετε να μην κανουμε παρομοια σχολια. Αυτο δεν δεχομαι. Ο καθενας πρεπει να ειναι ελεθερος να εκφρασει τη γνωμη του, οπως θελει, αρκει να μη θιγει τον αλλο.
Δεν σας απειλησα λοιπον, και λυπαμαι για το δικο σας οργισμενο και απειλητικο υφος. Ναι, εκανα κριτικη στη γνωμη σας με συγκεκριμενα επιχειρηματα, βασισμενα στη δικη σας κριτικη. Και δεν σας ζητησα να συμφωνησετε μαζι μου, οπως εσεις μας ζητησατε να μην γραφουμε "καλη", "πολυ καλη" κτλ.
Με την ευκαιρια να πω οτι δεν σχολιαζω φωτογραφιες που βρισκω αδιαφορες. Λογω ελειψης χρονου δεν μπορω, οπως και οι περισσοτεροι, να μπω σε λεπτομεριες για την καθε Φ. που θα ηθελα να σχολιασω. Ο καθενας μας μπορει να βγαλει ενα συμπερασμα απο τα συνολοκα σχολια που γινονται για καθε Φ.
Ειναι αυτονοητο οτι τα αναλυτικα σχολια ειναι και πιο χρησιμα και πιο ευχαριστα σε ολους. Αυτο που δεν θα επρεπε ποτε να γινεται ειναι αρνητικα και απαξιωτικα σχολια τα οποια ειναι αδικαιολογητα.
Σχόλιο από τον/την Stelios Kritikakis στις 11 Δεκέμβριος 2009 στις 1:01
νομίζω αυτο που προσπαθεί ο Δημήτρης ειναι οτι θα μπορούσε η φωτογράφος μας εδω να προσεγγίσει καλύτερα το θέμα ωστε ο τίτλος να ειναι περιττός.

Αυτο δεν αναιρεί κανεναν και κανενα σχόλιο.
Αν αρέσει η Φ ετσι οπως ειναι δεκτό
Αν ο θεατής θέλει το κάτι παραπάνω παλι δεκτό.
Σχόλιο από τον/την Dimitrios Stathakis στις 11 Δεκέμβριος 2009 στις 0:53
Νασαι σίγουρη πως ποτέ δε γράφω κάτι κακοπροαίρετα, και ότι γράφω δεν σημαίνει ότι είναι κριτική και μάλιστα σωστή, απλά παραθέτω την γνώμη μου και μόνο αυτή με σκοπό την συζήτηση.
Σχόλιο από τον/την Κοντογεωργου Ευα στις 11 Δεκέμβριος 2009 στις 0:49
εννοείται και χαίρομαι πολύ που έχουν τεθεί τέτοια ζητήματα προς συζήτηση με αφορμή την φωτό μου (που να ανεβάσω και τις υπολοιπες φωτογραφίες..χεχε...) πάντως καλό είναι να υπάρχει κριτική, αλλά απο εκεί και πέρα εξαρτάται από τον καθένα πως θα τη δεχτεί και αν θα την αφομοιώσει... (κάντε μου όση κριτική θέλετε αλλά με το γάντι...τώρα έχω αρχίσει να ξεμυτίζω και γω...) :-)
Σχόλιο από τον/την Dimitrios Stathakis στις 11 Δεκέμβριος 2009 στις 0:35
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Ευα, απλά νιώθω ότι κάτι απουσιάζει γι αυτό και το σχόλιο μου, δεν έχω δει ακόμη άλλες φωτογραφίες σου λόγω έλλειψης χρόνου να είσαι σίγουρη όμως ότι στέκομαι και σχολιάζω μόνο σε φωτογράφους που έχουν κάτι να πουν.
Σχόλιο από τον/την Κοντογεωργου Ευα στις 11 Δεκέμβριος 2009 στις 0:29
Βασικά σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια σας (θετικά και αρνητικά) και είμαι ανοιχτή σε κάθε είδους κριτική. Θα ήθελα απλά να πω στον κ. Σταθάκη ότι αρχικά σκόπευα να μην βάλω ούτε τίτλο στην φωτογραφία (αποφεύγω να δίνω πληροφορίες σε αυτόν που βλέπει μια φωτο μου). Θέλω ο καθένας να αντλεί τις δικές του πληροφορίες από μια φωτο μου. Η φωτογραφία άλλοτε προσπαθεί να περάσει κάποιο μήνυμα και άλλοτε κάποια συναισθήματα...και άλλοτε απλά γιατί εκείνη την ώρα μας ήρθε να κάνουμε ένα κλικ...ετσι απλά...Εξάλλου θεωρώ οτι η φωτογραφία είναι από μόνη της υποκειμενική (ποτέ δεν αποτυπώνεται επακριβώς μια πραγματικότητα), και πόσο μάλλον υποκειμενικό είναι και αυτό που βλέπει και που παίρνει ο καθένας από μια φωτο (με βάση τις εμπειρίες και τα βιώματα μας). Αυτο φυσικά σημαίνει ότι μια φωτογραφία δεν είναι αναγκαίο να αρέσει σε όλους... :-)
Σχόλιο από τον/την Dimitrios Stathakis στις 11 Δεκέμβριος 2009 στις 0:21
Μίλησα σαφέστατα χωρίς να υπονοώ τίποτα και γράφω από την αρχή ότι απλά διαφωνώ και δεν κρίνω κανένα πλην της φωτογραφίας το διαφωνώ με όλους το γράφεις και εσύ σε μένα, δε κατάλαβα λοιπόν γιατί θα πρέπει να είμαι εγώ προσεκτικός στους χαρακτηρισμούς μου και όχι εσύ, και δεν καταλαβαίνω την επιθετική σου διάθεση ποιός σε όρισε εσένα εδώ μέσα να κάνεις υποδείξεις, και δε κατάλαβα γιατί θα έπρεπε να συμφωνήσω μαζί σου, σου είπε μήπως κανείς ότι είσαι αυθεντία, το να μη συμφωνώ μαζί σου ή με άλλους δεν σημαίνει πως κριτικάρω την γνώμη των άλλων πράγμα που εσύ κάνεις σε μένα με το σχόλιο σου. Εσύ να προσέχεις πως μιλάς γιατί ούτε απευθύνθηκα σε σένα ούτε είπα κάτι για σένα τις απειλές σου λοιπόν αλλού εκεί που μπορείς να τις περάσεις.
Σχόλιο από τον/την Oikonomou Giorgos στις 10 Δεκέμβριος 2009 στις 23:46
κ Σταθακη, θα διαφωνισω μαζι σας, οπως και παρα πολλοι αλλοι μαλλον... η αξια μιας Φ. δεν νομιζω οτι μετραται απο την ποσοτητα της πληροφοριας που μεταφερει!
Το καδρο και η γωνια ληψης δεν εχουν κανενα προβλημα! Ειναι μια κλασσικη εικονα που βλεπεις μπαινοντας σ'ενα τετοιο καφε, ή τραβοντας την πορτα πισω σου... Το συγκεκριμενο συναισθημα που εχεις λιγο πριν μαθεις αν θα βρεις καπου να κατσεις...
Γιατι τωρα η Φ λες οτι δεν αξιζει, ενω μ'ενα χερι θα αξιζε? Και γιατι ν'αξιζει μ'ενα χερι οταν μπορει να εχει κ'ενα προσωπο? Και γιατι να αξιζει μ'ενα χερι κ'ενα προσωπο και οχι με το ατομο ολοκληρο. Και τι γινεται με τους υπολοιπους του μαγαζιου?
Μηπως κατα τη γνωμη σου η μονη αποδεκτη Φ. θα ηταν να μπουμε μεσα να τους σηκωσουμε ολους ορθιους και να τους βαλουμε να κρατουν και δελτια ταυτοτητας?
Η Φωτογραφια της Ευας μου προκαλεσε πολλα συναισθηματα και αυτο ειπα και τη θεωρω πολυ καλη οπως και πολλοι αλλοι εδω, προφανως! Δεν σας επιτρεπω κυριε Σταθακη να μας κρινετε και να μας επικρινετε! Εσεις ζητατε να μη σβηστει (και αυτο) το σχολιο σας ενω με το δικο σας διαγραφετε ολα τα δικα μας!!! Θα σας παρακαλεσω να εισαστε πιο προσεκτικος στους σχολιασμους σας αλλες φορες!
Σχόλιο από τον/την Paul στις 10 Δεκέμβριος 2009 στις 23:14
μια εικόνα που φαίνεται να δείχνει μια άλλη εποχή. Μ΄αρέσει η σκέψη σου και η λήψη !!!
Σχόλιο από τον/την Dimitrios Stathakis στις 10 Δεκέμβριος 2009 στις 21:05
Εγώ θα διαφωνήσω με όλους
Για καφέ στο Aachen>> θα μπορούσε να είναι και μια σκηνή σε σταθμό λεωφορείου ή τρένων, αν δεν υπήρχε ο τίτλος να μας κατευθύνει στο θέμα δε θα υπήρχε θέμα, θέλω να πως το κάδρο και η γωνία λήψης έχουν πρόβλημα, φανταστείτε το κάδρο με την κυρία να φαίνεται το εμπρός μισό της τμήμα και ένα φλιτζάνι ή ένα σταχτοδοχείο ή όλα αυτά να τα βλέπαμε σε κάποια αντανάκλαση σε τζάμι ή καθρέφτη, ή κάποιο χέρι με τσιγάρο ή κάποιος καπνός τότε ναι θα ήταν μια φωτογραφία που θα προκαλούσε σκέψεις θα άφηνε την φαντασία μας να δουλέψει και ίσως το ύφος της κυρίας να εξέπεμπε κάποια συναισθήματα.
Καλλιτεχνική φωτογραφία είναι η φωτογραφία που μπορεί να μεταφέρει ή να προκαλέσει στον θεατή συναισθήματα που πηγάζουν από το θέμα ή από τον φωτογράφο κατά τη στιγμή της λήψης, εδώ δεν υπάρχει τίποτα, και να με συγχώρηση η φίλη Εύα, γιατί ότι γράφω το κάνω καλοπροαίρετα, αν θέλουμε να ασχοληθούμε σοβαρά με την φωτογραφία θα πρέπει να τεκμηριώνουμε τις σκέψεις μας και να μη γράφουμε πολύ καλή>> κλπ μόνο και μόνο να μη στενοχωρήσουμε τον φίλο γιατί έτσι μόνο κακό του κάνουμε.
Από τη φίλη Εύα περιμένω περισσότερα να δω γιατί νομίζω πως προσπαθεί κάτι να πει καλλιτεχνικά, αλλά σε αυτή τη φωτογραφία δεν της βγήκε.
Θα παρακαλέσω να μη σβηστεί το σχόλιό μου γιατί είδη έγινε άλλες 2 φορές σε άλλες φωτογραφίες, αν πάλι δεν αρέσουν αυτά που λέω δεν υπάρχει λόγος να ξανασχολιάσω.

Χορηγοί

ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΣΕ
ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Τηλ. 2321085880
PhotoSTAR.gr


ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΦΟΥΡΝΟΣ

Γυναικεία - Ανδρικά Υποδήματα

tsoumpas.gr

© 2024   Created by G.D.Christoloukas.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης