Ελληνική Λέσχη Φωτογραφίας
____________________
Γκρεμίστηκε το σπίτι, αλλά αυτή η παράσταση ξέμεινε και εξατμίζεται με το πέρασμα του χρόνου…
Δεν κατάλαβα αν κάτι ήθελε να πει…
Θεσσαλονίκη, 3/12/2010, 10:58
(CANON DIGITAL IXUS 800IS ** f/8 ** 1/500 **isoAUTO ** 14mm)
Ετικέτες;
Άλµπουµ: ΠΡΟHΓΟΥΜΕΝΕΣ… ΖΩΕΣ… (ΕΓΚΑΤΑΛΛΕΙΨΗ)
Σχόλιο
Χρήστο ευχαριστώ...
Πολύ ωραία λήψη και καταγραφή, Γιώργο!
Φίλε Χρήστο ευχαριστώ πολύ!
Ωραιότατο εύρημα και πολύ όμορφη λήψη Γιώργο!
Σας ευχαριστώ πολύ!
Λάμπρο, πολύ καλή η εξήγηση του μηνύματος και φαντάζομαι πως είναι πολύ κοντά στον... γρίφο και τη σκέψη του "δημιουργού"!
Πολύ καλή λήψη Γιώργο! Αν κρίνω από τα σύμβολα το μήνυμα έχει να κάνει με γυναικεία φύση(η ηρωίδα cartoon στο μέσον), προπατρικό αμάρτημα (το φίδι) και Θεϊκή παρουσία (το μάτι στο τρίγωνο).
Με Σπύρο Ζαφειράτο!
Ωραία λήψη λεπτομέρειας Γιώργο και πολύ ιδιαίτερο γραφικό. Ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω
Πολύ όμορφη καταγραφή Γιώργο !!!
Δεν υπάρχουν γενέθλια σήμερα
© 2026 Created by G.D.Christoloukas.
Με την υποστήριξη του
Πρέπει να είστε μέλος του "Φωτογραφικό Ταξίδι" για να προσθέσετε σχόλια!
Γίνετε μέλος του "Φωτογραφικό Ταξίδι"